Machine Gun Kelly, blackbear - my ex’s best friend (Live From Saturday Night Live/2021)

MGKVEVO

868 E megtekintés138

    Machine Gun Kelly performing my ex’s best friend on Saturday Night Live.

    Machine Gun Kelly - Tickets To My Downfall is available now!
    smarturl.it/TTMDmgk

    Follow Machine Gun Kelly:
    machinegunkelly
    machinegunkellymusic
    machinegunkelly

    #MGK #SNL #TicketsToMyDownfall
    vevo.ly/bCp9gH

    Közzététel: Hónapja

    Megjegyzés

    1. Jesse Fouts

      Dope. You can see how stoked they were to have just played SNL.

    2. Ben Wells

      lol how can you guys not be laughing your asses of at this it’s hilarious how terrible he is if people saw this in the 80s he’d be kicked off the stage. no he wouldn’t never even be on a stage

    3. playmayka music

      🔥🔥🔥🔥

    4. Rogelio Lechuga

      Not going to lie, but I like this song with just him singing better than the original with Blackbear. 👀 anyone else? (No disrespect to Blackbear)

    5. Joryn z

      Badass MGK

    6. TheNexCoolGuy

      He needs autotune

    7. Dylan Driggers

      But he's not even a real machine gun

    8. Kashfia Islam

      Machine Gun Kelly was only 5’0” when he was 12 years old.

    9. 阿鲁巴吧

      WHO TELL ME HE'S ROCKER?? AND RAPPER????

    10. Agent J

      C'est très bon en live, great Job !

    11. Meshal Burashed

      I can’t get enough of this

    12. Cheranou Merx

      but he killed the blackbear part also his part i love it!!

    13. Malgorzata Sroka

      woo love mgk

    14. Deathsoulx25x

      Rock Devil

    15. XSM

      blink 182 wannabe

    16. Kashfia Islam

      Machine Gun Kelly hit puberty very late.

    17. Mark Blackley

      Huh interesting. I only learned about him for rap not long ago. I thought he was very good. Didn’t think he’d be someone to do guitar and play this sort of music. Talented guy, not insane level, but I’m impressed. I think he’s better at hip hop though lol. And if anyone says he’s not playing guitar and faking it? I play guitar and it looks legit to me. It’s nothing complicated, that’s why he hired a good guitarist for the band LOL. This is so different though, he used to rap and talk crap about Eminem lol. And Eminem is awesome he looks up to him.

      1. Reaper SF

        Yeah he released a Punk album which got no1 not too long ago

    18. Alex Polak

      Damn Eminem rly made him switch from hip hop to rock

      1. ANSH SHUKLA

        😂😂😂

    19. samantha thacker

      Loved this! Really love the whole band that played with him

    20. Lauren

      I’m here after I heard he switched his genre. This is funnier than I ever imagined.

    21. Liam Devil spawn hellboy

      I like this style well done

    22. Cody Prentice

      Wonder where MGK's pickups went in his guitar... Tough to make sound without those

    23. dave hightower

      I start listening to 1 song and then... I always end up listening to like 10 of MGK's songs.

    24. easydigisoft

      Wtf, this dude dis Eminem now his rocker OMG hahahahaha

    25. Chris Antal

      Never heard him before and i would have to say its horrible!!

    26. riplys

      to be honest he is the modern Avril of the alternative punk rock today !

    27. Happy Times

      I’m so proud of you 🤘

    28. Hola Ola Coca

      Я так и знала, что mgk из такой музыки родом🔮😹🎸💜 вернулся к истокам 👍 Круто

    29. CrayJay Production

      He changed his genre i see

    30. Patch- rick

      Try listen it after rap devil.

    31. Poggy Woggy

      what did em do to him

    32. Chronic Bullscat

      Hes the biggest poser Ive ever seen in my life!! He got his as s handed to him by Eminem so he stops rapping and plays pop rock now lol by no means is he punk rock

    33. Vv S

      hugets.info/show/laWXpZW8saFlz2k/vide.html

    34. ShivaTrap

      1:46 - 1:54 This part is so damn good holy sht

    35. ༺ RAIN STAR ༻

      Wth?

    36. THE 9MM TRIGGERMAN

      *MY AMERICAN DREAM IS DEAD . I'LL NEVER BE A ROCK STAR . I HAVEN'T PICKED UP OR PLAYED MY GUITAR IN OVER TWO YEARS .*

    37. zahra rnj

    38. Bebesita B

      Woah this dope 🔥🔥🔥🔥💕💕

    39. TheMIKE263

      MGK's logic: "Hope Slim Shady can't play guitar..."

      1. NotRy4n NotRy4n

        U just an em fan boy lol that old man is trash now he needs to retire

      2. ༺ RAIN STAR ༻

        😂

      3. ferrari rosso

        He knew em never pick pink guitar too🤣🤣

    40. Kashfia Islam

      Machine Gun Kelly’s natural eye color is the same as John Deacon’s wife, Veronica Tetzlaff’s natural eye color.

    41. Emily Dahlin

      Better than the studio by a long shot

    42. Bob Cena • 7 years ago

      This guy came at eminem....

    43. BackLake Beautys

      Best live performer of are generation can't wait for concerts again

    44. Sipeo

      Sipeo - I'm Dead! ft . mgk (remix)?

    45. Carrie O

      DID MGK GET BOTOX DONE? I HOPE IT WASN'T MEGAN IDEA. CAUSE HE JUST LOOKS WEIRD NOW IN HIS PASS FEW VIDEOS. ps I miss his shaggy hair!!!

    46. Kenny Wiley

      So yeah.. Rap battle with Em this is what happens.

    47. Tanner Roland

      Holy cow this is what happens to you when you diss eminem...

    48. Greg Nixon

      Wow this is aweful

    49. Indy glf

      Would be great band without the singer

    50. John Pandolfino

      He sux.....

    51. porter stanworth

      I wish I was there I want to see him live so baddd

    52. The Droids You're Looking For

      MGK: The 30 year old that still hasn't hit puberty

    53. Yash Nanda

      I swear to God I never liked this song But then the live version came out And i can't get enough of it 💘

    54. dUbbled

      whos drumming here?

      1. 잔나비 세실

        Rook (JP Cappelletty)

    55. Ace Brown

      First Bret Heart, then Killa Cam and now MGK... Dressed in pink!

    56. riyan

      Em

    57. MHA_ ._.2653

      I am a kid and u are good singer 😊😊😊😊😊😊😍❤❤❤

    58. MHA_ ._.2653

      So cool love you so much

    59. Lilliana Mummert

      This man is my life

    60. Rebekah Rare

      Can someone get that drummers @ for me! (For...research...)

      1. 잔나비 세실

        c'mon do a little research ~

    61. Faith Salyer

      He sounds great live

    62. Jordan

      can someone please put this on spotify

      1. Jordan

        this version

    63. x-Sk0dEn666-x -

      Best performance ever 👏❤

    64. Mateusz Faltynowski

      young man young man all my

    65. Glen Martin

      Guys, Rook Goes soooo Hard in these Videos.

    66. Etika Ribss

      Talented.

    67. S K

      Don’t forget mkg was a rapper 🧨

    68. Luis Guillermo Forero Cárdenas

      MGK = mad talented. 🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻

    69. Zech

      holy shit why does the guy at the beginning look like jim halpert from the office lmao

    70. croose gaming

      Ma idol😄😎😎

    71. P F

      He's just god in person

    72. Ruah Zati

      Not fallen, just addicted.

    73. Shelby Guskin

      This man is the only person that could possibly do this show and do it live and kill it to this degree. Incredible. First person I want to see when I can go see people perform again. I have to see this man live. Unbelievable.

      1. Max Elson

        100%

    74. Angel Alexander

      Lmao

    75. Tierra Martin (CCHS 2024)

      god hes an angel

    76. The Splinter Monkee

      Wow. Eminem destroyed this kid so bad he turned to making Good Charlotte rip-off music.

      1. Devin

        Huh? All I said was that he's dropped two rap albums since killshot so u don't know what you're talking about, and then u said something about this song idek what your point is

      2. The Splinter Monkee

        @Devin are you NOT listening to this crap?

      3. Devin

        Mgk's dropped 2 rap albums since killshot came out wtf are you talking about

    77. Nathan Ingram

      Dude on the drums is always killing it

    78. yourideordie

      That drummer though!! 🙌🏻🙌🏻🙌🏻

    79. dodori

      Talent.

    80. 99bajakid

      Machine Gun Kelly is just Nickleback mixed with Drake.

    81. Flower420Xx

      So awesome! Xx

    82. skarath

      Hopefully he didn't put anyone's eye out with that guitar.

    83. Paweł Zieliński

      Every fan of MGK must comment this video: hugets.info/show/y2BjqMianGxopqg/vide.html

    84. Matthew Terrian

      Pink is definitely the right color. Needs something to get the peeps attn since he blows at music.

    85. Matthew Terrian

      He's not even a good singer.

    86. Matthew Terrian

      Omg, this dude couldn't be more of a tool

    87. 托特

      ❤️❤️❤️🌟

    88. Heather Sander

      So addicted to this song!

    89. Jessica Purol

      I dont think people give ROOK enough credit it looked like him not travis but none the less amazing ...everyone!

    90. Ian Carpenter

      I swear to God, i never fall in Love but MGK evolved and I cant get enough of it.....

    91. Chicota Viking

      Horrible music...I have seen better performances at karaoke night

    92. Sara Cagno

      LOVE THIS but of course, it would be better to see him host...the sketches with him and Pete...!

    93. Kai Gurholt

      No they didn’t try to kiss😂 Rooks short and has to stand to catch his symbols. Really awkward look though ngl lmaooo

    94. nieooj gotoy

      Fucking proud of this man for turning his nightmares into art, he looks so happy.

    95. LyricsVideo

      🔥🔥🔥

    96. DaddyGreyHulk

      Make this man Superbowl sunday

    97. DaddyGreyHulk

      Colson at halftime Superbowl leeeees go

      1. nieooj gotoy

        I like the way every rapper who starts a bief with Eminem ends up wearing pink and not rapping anymore

    98. leah hughes

      What is this bubble gum pop shit!?

    99. Cam Mujer

      And get off the drugs please and stop rapping and dress like you did in the video and your hair